lauantai 3. maaliskuuta 2012

Jumalaista ohjausta

Oon löytänyt varmaan jälleen Jumalan elämääni. Eilen illalla lipitin pullollisen punaviiniä. Nukuhdettuani nukuin viininhuuruista untani, kunnes tapahtui jotakin outoa, todella outoa. Säpsähdin hereille, oli pilkkopimeää ja täysin hiljaista. Käänsin kylkeä ja yrin jatkaa uniani, kunnes kuulin rauhallisen äänen yläpuoleltani:

-HuuliKukko, poikani. Liian kauan olemme olleet erossa. Kun erosit kirkosta loppuvuodesta 1999 ennen armeijaan astumistasi, minä päätin, että olet takaisin kirkkoon palaava.
-Jumala? Mitä v*ttua? Mä yritän nukkua.
-Poikani... Nouse ylös ja seuraa minua.
-Ei v*ttu.
-Poikani, jos minä näytän sinulle taivaan, niin liitytkö takaisin kirkkoon?
-Taivaan? Kuules nyt äijä, mä oon nähnyt aika paljon Johanna Halkoahon takapuolta eli olen nähnyt jo taivaan tähtineen.
-Dat ass... Joo, hyvät perät, poikani, mutta minä näytän paremmat!
-Ei ole parempia.
-Poikani, jos näytän paremmat perät, niin liitytkö takaisin kirkkoon?
-Jumala, ei ole parempia!
-Jos näytän, niin liitytkö?
-Liityn.

Säpsähdin hereille. V*ttu mikä uni. Laahustin koneelle ja sitten tapahtui jotakin outoa. Mielessäni pyöri nimi, Alice Matos. Kuka se on ja miksi se pyörii mielessäni? Googleen hakuun ja pyhät hyssykät sentään, aika simpsakan näköinen misu ilmestyy kuvahaun tuloksena. Noh, mites youtube, tuumasin. Halleluja, brace the lord!




Alice Matos

0.35 kamelinvarvas tai jotain sen suuntaista
0.40 perse
1.34 ajatus tuohon päälle kiipeämisestä

Maanantaina taidan varmuuden vuoksi kävellä kirkkoherranvirastoon ja liittyä kirkollisverojen piiriin. Jumalaista ohjausta, persemies on sekin äijä!

3 kommenttia:

  1. Vähän turhan lihaksikas reisi-peba-yhdistelmä mun makuun...

    -Ihan(a)Sika-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makuasioita, makuasioita. Tuohon sopisi pari kiloa läskiä pintaan, niin paranisi vaan!

      Poista